Частотний перетворювач CFM210P 3,3кВт ККП - АС Привід
Перетворювачі частоти серії CFM210P виробництва АС Привід - це розширення базової моделі CFM210.
Відмінність у тому, що у моделі частотних перетворювачів CFM210P мають інтегрований модуль активного Коректора Коефіцієнта Потужності (ККП) або (Active PFC) . Даний модуль дозволяє зберігати працездатність в діапазоні вхідної напруги 165-260В, при цьому не втрачати потужність на валу асинхронного електродвигуна.
Крім того, модуль ККП дозволяє зменшувати навантаження на електричну мережу та дає можливість максимально знизити негативний вплив на інших споживачів. Відбувається це рахунок значення вхідного коефіцієнта потужності, який близький до одиниці.
Важливо! Частотник з PFC забезпечує не тільки 100% крутного моменту на номінальній частоті загальнопромислового асинхронника 50Гц. Частотні перетворювачі з ККМ дають можливість розігнати двигун до 120% від номінальної частоти, і це без втрати моменту і при зазначених раніше рівнях пульсацій в електричній мережі.
Живлення |
Напруга живлення:
Uвх 1ф х 165-260В
Частота напруги живлення: 45 – 66 Гц
|
Вихідні параметри
|
Вихідна напруга: 3ф х 0...275В
Вихідна частота: 0; 1 – 800 Гц
Похибка формування частоти: 0.05 Гц
Вид ШІМ модуляції: Вектор напруги
Підключення двигуна: Стандартний трифазний асинхронний двигун 220/380В зі з'єднанням обмоток трикутником «∆»
|
Управління двигуном
|
Режим управління:
- Скалярне U/ƒ з лінійною (пропорційною) характеристикою.
- Скалярне U/ƒ із квадратичною характеристикою.
- Скалярне U/ƒ з форсованою характеристикою.
- Покращене скалярне U/ƒ з автоматичною компенсацією моменту та ковзання.
Частота управління силовим модулем: 3 – 6 – 9 – 12 кГц
Завдання швидкості обертання:
- Аналогові входи
- Цифрові входи
- Панель управління
- ПІД регулятор
- Інтерфейс зв'язку RS485
Роздільна здатність: 0,1% для аналогового входу та 0,1 Гц для панелі керування та цифрових входів
Режими гальмування:
- гальмування постійним струмом
- гальмування із застосуванням гальмівного резистора
Охолодження: Примусове повітряне охолодження
|
Входи / Виходи управління
|
2 аналогових входи AN.IN1 та AN.IN2:
- у режимі напруги: 0…10 В, Rвх ≥ 50 ком
- В режимі струму: 0 (4) ... 20 мА, Rвх = 220 Ом
6 гальванічно розв'язаних від мережі цифрових входів з полярністю, що перемикається:
NPN
- Активний рівень: 0 В
- неактивний стан: 20...24 В
PNP
- активний рівень: 20...24 В
- неактивний стан: 0 В
Опір Rвх ≥ 4 кОм.
1 аналоговий вихід: 0…10В
1 цифровий вихід з відкритим колектором: до 1А /0…40В Повністю програмоване джерело сигналу.
2 реле з перекидними контактами:
комут. навантаження: 250 В / 10А (АС) Повністю програмоване джерело сигналу.
|
Комутаційні можливості
|
Підтримується робота комунікаційного модуля RS485 із гальванічно ізольованим каналом.
- Протокол обміну Modbus RTU
- Підтримувані швидкості обміну: 4800, 9600,19200, 38400, 56000 або 115200 біт/с
- Можливість одиничного та групового зміни параметрів ПЧ пристроєм верхнього рівня.
- Реалізована підтримка програмним забезпеченням для ПК з можливістю гнучкого управління конфігураціями.
|
Додаткові функції
|
Лічильник метражу
- Дозволяє використовувати ПЧ у системах з конвеєрними та протягуючими механізмами, в яких необхідно контролювати відміряну довжину або кількість продукту в штуках.
Вбудований ПІД-регулятор
- Дасть можливість запустити замкнутий контур стабілізації будь-якого технологічного параметра, значення якого можна виміряти.
Управління конфігураціями
- Користувач може зберігати та завантажувати попередньо налаштовані персональні конфігурації в незалежну пам'ять ПЧ. Існує можливість швидкого скидання ПЧ на заводські налаштування.
|
Реалізовані захисти
|
- від струмових перевантажень перетворювача
- від зниження напруги на шині під час роботи
- від перенапруги на шині постійного струму
- від перевантаження двигуна
- від недовантаження двигуна (відключається)
- від запуску двигуна на двох фазах
- від КЗ на землю будь-якої з фаз
- від КЗ до ланцюга гальмівного резистора
- від втрати зв'язку за RS485
- від перегріву перетворювача та/або електродвигуна
- від міжфазного КЗ
- від системних збоїв та інших функціональних помилок
|