Продавець ТОВ "МПСР" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
99 відгуків
Оптовим замовникам шківів - індивідуальні пропозиції ціни.Каталог шківів МПСР
вул. Сіриківська 1, Харків, Україна
+380 (97) 336-71-56
+380 (99) 023-63-70
Онлайн-магазин ТОВ МПСР ▷ Механізація виробництва і складських робіт: ОПТ-РОЗДРІБ, РЕМОНТ, НОВI, Б/У
Кошик

Електродвигуни з електромагнітним гальмом

Асинхронні електродвигуни з електромагнітним гальмом 


Електродвигун із вбудованим електромагнітним гальмом - це модифікація звичайного асинхронного електродвигуна, що комплектується спеціальним пристроєм (електромагнітним гальмом), який миттєво зупиняє обертання вала двигуна в разі вимкнення живлення.

Схема пристрою

 

1. Гвинт кріплення підшипникового щита
2. Підшипниковий щит передній
3. Підшипник передній
4. Кришка коробки висновків
5. Гвинт кріплення кришки
6. Прокладка

7. Клемна колодка
8. Станина
9. Шпонка
10. Ротор з валом

11. Електромагнітний гальмо
12. Підшипник задній

13. Кільце пружинне
14. Підшипниковий Щит задній
15. Вентилятор
16. Кожух вентилятора

Існують два варіанти електродвигунів з електромагнітним гальмом у залежності від підводиться живлення:

  • що живляться змінним струмом, для збудження електромагніта підводиться змінний струм;
  • що живляться постійним струмом, для збудження електромагніта підводиться постійний струм, випрямлений випрямлячем, що поставляється разом з електродвигуном відповідно до вимог, уточненими одержувачем.

Габаритні розміри

Конструкція і принцип дії

Електромагнітні гальма електродвигунів являють собою компактну конструкцію, що складається з трьох головних підвузлів:

  • електромагніт, який представляє собою корпус з розміщеною в ньому котушкою або набором котушок,
  • якір, який є виконавчим елементом, являє собою антифрикційні поверхню для гальмівного диска,
  • гальмівний диск, що переміщається по зубчастої втулці, закріпленої на валу двигуна або загальмованого приводу, являє собою робочу частину гальма, гальмові диски виготовляються з фрикційними накладками безасбестными.

В стані спокою електродвигун є загальмованим, тиск пружин на якір, який в свою чергу чинить тиск на гальмівний диск, що викликає блокування гальмівного диска, і створює прийнятий гальмівний момент.

Відпустка гальма відбувається за допомогою подачі напруги на котушці електромагніту і притягання якоря порушеною електромагнітом. Ліквідований таким чином натиск якоря на гальмівний диск викликає його відпустку і вільне обертання з валом електричного двигуна або спільно працює з гальмом пристрою.

Можливим є оснащення гальм важелем для ручного відпустки, забезпечує перемикання приводу в разі зникнення напруги, необхідного для відпуску гальм.

Основні приклади застосування

·         блокування механізмів і протидія крутному моменту, створеного цими механізмами в момент зникнення напруги живлення (електрична таль, підйомні крани, складські укладальні машини, транспортні ліфти, стрілові крани);

·         зупинка механізмів, що рухаються в певний час або в певному положенні (конвеєрні стави, транспортні шляхи, намотувальні станки, ткацькі верстати, засувки, пресувальні машини, прокатне устаткування);

·         скорочення до необхідного мінімуму часу вибігу при циклічній роботі (швидкохідні верстати, верстати для дерева і металів);

·         аварійне гальмування з метою запобігання нещасних випадків (ескалатор, мішалки, обладнання чинне в автоматичному циклі);

·         застосовуються скрізь там, де потрібна зупинка приводної системи в певному положенні або часу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner